VAB - måndag

  
         
  
                                       Svenska fruar att följa under hösten.  


Måndag igen. Startade veckan med att VABB:a. L fick feber i fredags kväll när vi var på en trevlig tacos middag hos våra grannar så det blev ett kort middagsbesök. Lördag morgon mådde han bättre och var feberfri så vi tog en tur till ett välkänt köpkvarter där det bjöds på femårsjubileum, mycket folk, inget inhandlat, ösregn utomhus så det blev ett kort besök.

På kvällen var min mamma barnvakt åt L som fick feber framåt kvällen igen. Jag var jag bjuden på ett 30 - års
kalas hos en gammal klasskompis från mellan- och högstadiet. Alltid trevligt att ses när man inte ses så ofta. Jag och en annan kompis gav en kväll i Ericson Globe /Globen i oktober för att se Mama Mia tillsammans med oss, ska bli så kul och jag ser verkligen fram emot det. Blev en lyckad kväll med italiensk buffe och några glas vin.

Söndag
kväll fick han feber igen så jag beslöt då att det blir att hålla honom hemma på måndag. Det har därför blivit en lugn dag med en promenad i vagnen för att få lite frisk luft.

Har just tittat på premiären för Svenska New York - fruar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0