Lördagsutflykt

  

 

 

Idag har jag varit ute i det fina vädret med min lilla L och hans pappa. Är barnrfri denna helg men eftersom jag inte hade några planer åkte jag iväg med L och hans pappa till ett trevligt ställe på andra sidan sjön.  Är en handelsträdgård med ett ekologiskt kafé - super mysigt ställe http://bootradgard.se/ . Man sitter ute i trädgården och fikar(finnns några platser inne också)  och nedanför ligger det en liten badstrand där det vanligtvis kryllar av folk under sommartid. Jättemysigt att sitta och titta på alla båtar som åker förbi vilket faktiskt var en hel del idag. Var till och med två tjejer som tog stt "sista dopp" för i år, det såg inte så skönt ut med tanke på att det verkligen börjar bli höst nu. Mitt nästa bad i havet i Sverige får vänta till sommaren 2011.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0