Jobbar hemifrån


Latte i en mina älskade Filippa K muggar. Mera kaffe i min rostfria termos bakom.
Med på bilden är också min svarta och vita Diskmedelsflaska som jag fyndade på
Gekås-Ullared i somras.


Är hemma idag också med med L, han mår bättre idag men tycker det är lika bra att han får vara hemma en extra dag så det inte blir något "återfall". Har just bryggt kaffe som jag ska dricka nu i form av en latte plus lite extra för dagen som jag hällt i min rostfria kanna som håller värmen otroligt bra. L tittar på TV och jag ska försöka jobba lite hemifrån. Har två lägenheter som jag ska lägga ut på nätet denna vecka, de ska fotas av vår fotograf imorgon. Som tur är är jag ute i god tid eftersom det varit rätt lugnt efter semestern. Har redan skrivit objektsbeskrivning. Ska försöka få ihop två annonser till tidningen som måste vara färdiga senast torsdag kl 12. Så jag hoppas bli klar redan idag så är det bara att lägga ut lägenheterna när jag får bilderna på torsdag fm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0