Fillsta från IKEA

                                                                   Bild: IKEA



Snart slut på denna helg vecka 36. Som vanligt gick helgen fort och imorgon väntar åter igen en ny arbetsvecka.
Helgen har varit väldigt lugn. Igår blev det en liten tur till IKEA för att inhandla lite småsaker till hemmet. Bl a blev det en ny taklampa till L;s rum. Han har en jättefin taklampa nu som min snälla mamma gjort med det fina ljusblåa elefanttyget från Svenskt Tenn. Jag gillar verkligen lampan men tycker att nu när han blivit tre år känns det lite "barnsligt" med ljusblått. Ångrar att jag inte valde det mörkblåa tyget, då hade den nog fått sitta kvar ett tag till. Istället blir den en vit Fillsta från IKEA. Kommer att byta ut ikea sänglampan han har nu till en med det mörkblåa elefanttyget. Så nu blir det Blocket för taklampan plus en bords-/fönsterlampa i likadant tyg. 


Söndagen spederades några timmar i ett stort köpcentrum på ett trevligt fik med gott kaffe tillsammans med en gammal pluggkompis och en kollega till henne för lite jobbsnack ang. vårat yrke. Man får passa på när man har en ledig söndag. Har fått in två nya lägenheter som jag ska ut med inom kort så nu känns det som man är på banan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0