L´amour från H&M Home

                         
 Kuddfodralet från H&M Home som jag klickade hem förra veckan. Lite skrynkligt på bilden:)

Oj, nu var det längesen jag skrev. Idag hämtade jag ut en leverans från H&M som jag klickade hem förra veckan. Paketet innehöll bl a en kort svart cardigan som jag beställde i augusti, som äntligen fanns på lager, en blå tuft täckjacka till L samt ett fint kuddfodral till soffan i vardagsrummet i vitt och svart med texten Lámour. Har funderat på att beställa det ett tag men så slog jag till häromdan och jag kan säga att det var finare än jag trott. En av mina favoritbloggerskor har ett liknande i sin soffa fast en betydligt dyrare variant. Har även klickat hem vita gardinlängder till vardagsrummet. Har funderat på om och vad jag ska ha för längder där ända sen jag flyttade in för ca 2,5 år sedan. Eftersom jag inte har någon insyn och fri utsikt vill jag inte dölja fönstrerna så mycket. Nu har jag endast vita hissgardiner som fått följa med sedan tidigare boende. Tanken är att jag ska behålla hissgardinerna i fortsättningen tillsammans med de vita längderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0