Välkommen mars!

Då var vi inne i mårs månad och "min månad".  Almanackan visar vecka 9 och det betyder sportlov för alla skolbarn i Stockholm.

Det var nu över två månader sen jag bloggade sist men nu försöker jag på nytt.

Vi är allltså redan inne i mars månad, vilket betyder att snart blir jag ett år äldre. Denna gång kommer det kännas stort att fylla år. Fyller nämligen trettio år, tycker det känns så konstigt. Förr tyckte man att när man var trettio år så var man "gammal" och "vuxen" jag kan inte direkt påstå att jag kännner mig som trettio. Tycker det inte var längesen man blev 20.... men åren går, och fortare ju äldre man blir. Kan ju i alla fall trösta mig med att jag rätt ofta får visa leg på Systemet.. ha ha 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0