TGIF

Fredag igen! den är verkligen efterlängtad.

Blir jobb på söndag och på lördagen ska jag försöka få till lite utevistelse med min lilla L. Hoppas på solsken som idag, vårkänslor....
Har haft en bra dag på jobbet, hade samtal med chefen som var väldigt positivt, samt att jag vann ett intag där flera andra bra mäklare var inblandade, blev ett bra avslut på veckan jobbmässigt och det stärkte självförtroendet.

Blir läggdags snart för mig, är min barnvecka denna vecka. Man är verkligen helt slut efter en arbetsvecka.

Längtar efter våren och sommaren nu och mest av allt någon att dela kärleken med, börjar verkligen tröttna på detta singelliv. Men var hittar man någon?, tyvärr är det svårare än man tror. Det är i alla fall ett av mina mål denna vår:)

hörs snart igen! (om jag nu har några läsare, kanske inte ännu men hoppas på att få, sak bli bättre på att kommentera de bloggar jag läser:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0