Bloggar igen - en vecka innan julafton

 

En Nespresso eller Tassimo?


Mitt bloggande går inte så bra som jag tänkt mig men det får bli som det blir. Kanske blir jag mer aktiv nästa år 2011 eller inte. Ser att det är hela två månader sedan jag bloggade sist.


Fredag idag och en vecka till julafton. Blir en lugn jul för mig i år. Eftersom jag är "varannan veckas förälder" så är det första julen som jag inte har min lilla älskade skatt på julafton, i år firar han med sin pappa. Men tack och lov få jag honom redan på juldagen igen, då blir det förmodligen julfirande hemma hos min pappa och hans fru. På annandagen firar jag med mamma igen med lilla L. 

Har varit hemma från jobbet idag då jag inte kännt mig riktigt kry, har mått lite illa till och från sen igår morse. Men ingen kräksjuka och det känns som att jag klarar mig. Så jag valde att stanna hemma och ta det lugnt och jobba lite hemifrån, dvs ringa några samtal. Hade inte mycket att göra på jobbet då det för övrigt är rätt lugnt nu. Har varit på en del intagsförsök de senaste dagarna, har iaf fått in en lägenhet som ska ut till försäljning i januari. Hoppas på fler och att nästa år blir ett bättre år då denna höst har varit alldeles för lugn. Har ju varit ca 30% färre bostäder till salu unden denna höst, vilket verkligen märkts av. Som säljare har man däremot haft tur då efterfrågan har varit stor vilket lett till höga slutpriser.


Om jag inte känner mig sämre så blir det en liten julklappshandling + middag ute med min mamma ikväll. Vi ska bl a titta på en julklapp till mig, önskar mig en kaffemaskin, funderar på en Tassimo eller en Nespresso. Sen ska jag även komplettera en ettårspresent till mitt kusinbarn som har ettårskalas imorgon.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0