Glad påsk!

Låååångfredag idag. Idag har jag bara fixat hemma, städat och röjt. Har haft en hektisk vecka på jobbet eftersom det var kortvecka och mycket som skulle hinnas med. Förra veckan var jag i Åre och firade min 30-års dag. Kom hem sent på torsdags kvällen sen var det jobb på fredagen och jobb på söndagen, så det är inte mycket som har hunnits med här hemma.
Igår spenderade jag dagen på Hasseludden Yasuragi med jobbet. Var första gången jag var där och jag kan säga att jag är inte direkt imponerad. Man badade, gick på ngn slags aktivitet, sen badade man igen, och gick på klassisk massage, kan inte direkt påstå att det var så skönt som jag hade tänkt mig, var en "äldre" man som masserade och han var väldigt hårdhänt, gjorde typ ont.. Sen gick man omkring i en sk yakata eller vad det nu hette, åt nudelsoppa. Tyvärr är jag ingen sushiälskare så det fick bli nudelsoppa för min del,  ett av de få andra alternativ som fanns att välja på.  Oj vad jag lät negativ..  Nu till något positivt; imogon bär det av till Dalarna och Ludvika för mig och L för att träffa våra kompisar som flyttade i somras. L:s bästa och första tjejkompis. Ska packa lite nu så vi kommer iväg tidigt. Snart är det dags för mitn favoritserie Solsidan, som är inspelat i mina hemtrakter. Alltid kul när man känner igen sig. De har verkligen lyckats bra med huvudkaraktärerna:) 

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej tjejen!

Hoppas att allt är bra med dig?

Hur går det på jobbet?

Hasseludden... jag har hört flera som inte har varit så nöjda när de har varit där...

I helgen ska vi till hotell havsbaden på spa, hoppas verkligen att det håller måttet!

Kram på´dig!

2010-04-15 @ 09:38:11
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0