Balkongfix!


En liten skymt av den gröna mattans om jag hade förra året, nu blir det trätrall istället, 100 ggr snyggare tycker jag!


Denna vecka har varit väldigt hektisk på jobbet. Hade visning i söndags på en jättefin lägenhet och intresset var verkligen stort. Det kryllade av folk och prospekten tog t o m slut. Omvisning igen på måndag och då hade jag redan fått bud. Mycket folk på omvisningen med, och mina extra prospekt som jag tryckt ut tog även de slut. Blev iaf ett avslut tisdag kväll och vi skrev kontrakt onsdag fm till ett högt pris. Lägenheten gick upp från 1 575 000 till 2 150 000 kr, vilket nog är ett av de högsta priserna de senaste åreni den föreningen. Men det var verkligen en jättefin lägenhet som tilltalade många. Det blir alltid lite extra kul att sälja något som man verkligen gillar själv. Imorgon söndag visar jag två lägenheter igen, en jättefin och ett renoveringsobjekt. Hoppas på lika mycket folk som förra helgen. Har även fått in två nya lägenheter, i samma föreningar som jag hade två av mina första försäljningar.

Idag har jag fixat hemma, handlat lite blommot till balkonglådan och varit på IKEA och köpt trätall. Hade världens tur, egentligen behövde jag 6 pkt med trätrall men fick bara med mig 5 pkt. Frågade en i personalen var trätrallen fanns och då så svarade hon att, om det finns någon kvar så ligger dem där borta å en pall. Hon hade även 2 stycken i en stor korg där varor som någon/några lagt i från sig som skulle tillbaks till sin rätta plats. jag tog de två och skyndade mig bort till pallen där des skulle ligga. Där fanns endast 3 pkt kvar och några som stod  intill dem. Jag skyndade mig fram och ryckte åt mig dem. Nu ikväll ute i kylan har jag lagt ut dem:) och de räckte precis, blir ett glapp på ca 10 cm in mot väggen, men där kan man lägga någon lång bräda istället så det gör inget. Hade verkligen tur!  Hade tänkt att jag skulle lägga ut en grön matta i år igen för L:s, det är skönare för hans små fötter.  Men nej, jag betsämde mig för trätrall istället och det blev verkligen mycket bättre. Den är helt omk att gå på och han lär nog inte få några stickor. Ska ta ett foto imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad roligt att det flyter på! Vi har också galet mycket att göra och i skolan är det också fullt ös! Phu! Ser fram emot en bild på nypiffade balkongen!

Kram på dig!

2010-04-30 @ 11:04:03
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0