Irriterad:(


Click to download
                     Bild: Stokke

Eftersom L inte längre vill sitta i sin Antilop barnstol från IKEA så har jag bestämt mig för att köpa en Stokke tripp trapp stol som han själv kan klättra upp på.  Har nu kollat Blocket några dagar och försökt hitta en begagnad. Tycker det är onödigt att betala mer än det dubbla för en ny och lägger hellre de pengarna på annat. Därför blev jag jätteglad när jag hitade en fin stol på Blocket som varit ute några dagar till ett vettigt pris. Eftersom jag inte har lust att åka genom halva stan så har jag letat efter någon i närheten och jag hittade faktiskt en här där jag bor, ca 4 km resa - perfekt tycktw jag och skickde ett mail igår kväll och skrev att jag var jätteintresserad och frågade om den fanns kvar. Fick svar i morse att den fanns kvar och att jag jättegärna får komma och titta på den, frågade om jag fick komma ikväll strax efter kl 20:00, fick svar att det var ok, bara att ringa innan svarade säljaren, svarade att då kommer jag ikväll, rinnger när jag åker hemifrån, bor också i xxxxxx. Perfekt svarade säljaren och det var vår sista mailkontakt ca kl 16. Ordnade så min mamma kunde komma hit och passa L medan jag åkte iväg, kl 20:05 satte jag mig i bilen, åkte först förbi centrum för att hämta ut pengar och sedan ringer jag säljaren (alltså vår första telefonkontakt) kl 20:10 för att säga att jag kommer inom loppet av 5 minuter. Hon svarade då att; jag har precis sålt stolen. VA! säger jag, jag är ju på väg. Hon svarar; ja det var en kille som hört av sig tidigare som kom och köpte den och jag hade ju inte ditt nr. Tycker inte man gör så i alla fall, vi hade ju mer eller mindre betsämt att jag skulle komma och köpa den strax efter kl 20:00 idag. Hur skulle ni gjort?

Nu måste jag därför fortsätta att leta vidare, typiskt blir så irriterad!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Tittar in... mysig blogg du har! Mvh Johanna

2009-10-15 @ 21:00:15
URL: http://karleksallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0