Fin eller ful?


Manchesteroverall från GANT


Lurvig & varm med en fin GANT stjärna innuti


Idag köpte jag denna manchesteroverall från GANT till L.
Köpte den inte ny utan fyndade den på en secondhand affär som säljer mest märkeskläder till barn.
Ibland kan man ganska bra fynd i denna lilla affär, helt nya plagg med lappar kvar.

När jag såg denna visste jag inte om jag tyckte den var fin eller ful?, tyckte mest den var lite rolig och annorlunda, sen gillar jag även GANT.  Det är t o m en stjärna innuti:), kanske var det de som var avgörande för köp (hi hi), är ju en stjärnälskare.

L fick i alla fall prova overallen och han verkade gilla den, såg ut som en lite nallebjörn. Får se om den kommer att användas. Är ju inte en overall man är ute och leker i. Det kommer nog få bli en"åka å handla" overall istället.
Än så länge används de fodrade galonkläderna på dagis och de har verkligen varit superbra. Reima TEC overallen väntar fortfarande på att det ska bli snö...

Tycker i alla fall att det är kul med lite annorlunda roliga kläder ibland, har faktiskt inte sett många barn i en manchesteroverall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0