Nytt i barnrummet!

Beställde två nya små stjärnmattor till L:s rum förra veckan, tidigare har han haft en stor vit ryamatta som tog upp nästan hela rummet men jag kände att jag ville att han skulle ha någon mindre matta och som känns "renare" . Fick känslan av att den andra mattan drog åt sig massa damm, så jag prövar med dessa ett tag istället. Kan tIillägga att hans rum är rätt litet. Mattorna var i alla fall  verkligen ett  fynd!, betalade ynka 23,50 kr st (¤70 cm) på Ellos, tror de hade kostat 99 kr /st eller något liknande från början. Beställde även några klädesplagg till mig, en svart långärmad skjortblus/tunika, en blå och vitrandig kortärmad blus/tunika samt 2 st 3-pack baslinnen. Betalade 49 kr st/3-pack. Otroligt billigt, får bara hoppas att kvalitén är någorlunda okej.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0