Målningsprojekt och barnkalas!

Det var ett tag sen jag bloggade sist märkte jag. Vi har varit på stranden och badat resten av förra veckan och på lördagen var på på L:s bästa kompis 2-års kalas E, de har kännt varandra sedan de var ca 1,5 månad. Vi var i samma mammagrupp och träffades mycket under vår föräldraledighet plus att de bor här i området och nu går det även på samma dagis. De tycker verkligen om att leka med varandra och det är lite kul att de kan "följa" varandra.
Jag har även äntligen tagit itu med ett "projekt" jag tänkt göra länge, nämligen att måla L:s lilla "däckstol" vit. Den inhandlades för ganska exkat ett år sedan och nu tog jag äntligen tag i saken och det blev verkligen skiillnad när dne blev vit. Så nu pryder den balkongen så fint och L brukar tycker om att sitta  i den. Nu ska jag återgå till mitt pluggande igen innan L ska hämtas från dagis, har min allra sista tenta nästa vecka på fredagen, och jag måste verkligen klara den annars blir det inget jobb för mig i höst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0