Retro biltröja till L

Igår köpte jag en jättefin t-shirt till L på Kapp Ahl. Det är sällan jag handlar barnkläder på Kapp Ahl eftersom jag inte tycker de har så mycket roligt, men när jag väl hittar något så har jag alltid variit mycket nöjd med inköpet. Jag har länge tittat på denna t-shirt men har aldrig "slagit till". Tycker denna retro biltröja är jättefin. Jag gillar MOLO´s kläder och tycker att denna påmminer om deras design. MOLO har en liknande som jag har funderat på att köpa till L eftersom han älskar bilar. Men det fick bli denna istället eftersom det skiljer en del på priset. Denna kostade 99 minus 25% rabatt, drygt 75 kr viket var ett bra pris tycker jag. Det är ju inte så länge till man kan gå i bara t-shirt tyvärr, snart måste man på med långärmat. Det är känns att hösten börjar närma sig ...sommaren är alldeles för kort i Sverige:(
 



                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0