Dagens REA -shopping!

Idag gjorde jag ett riktigt fynd tycker jag i alla fall. REA - shoppade tre par märkesjeans till L i vår fina märkesbutik. Butiken kommer dock att stänga om drygt en månad så nu har de lite extra rea, dock är det väldigt dyrt även fast det är rea och jag kommer nog inte sakna butiken när den stänger eftersom jag inte är den som skulle gå och köpa en tröja till ordinare pris för ca  800 kr. De säljer bla märken som Ralph Lauren, Diesel, Levis, Moncler, Gant, Burberry , Petit Bateau mfl. Fina och otroligt söta är i alla fall kläderna och hade jag obegränsat med pengar skulle jag nog kunna handla hur mycket som helst där. Det är verkligen gulligt med små märkeskläder till barn men inte alltid värt pengarna, jag handlar gärna märkeskläder men det blir nästan bara när det är rea. Jag fyndade tre par jeans som jag nämnde tidigare, två par svarta från Ralph Lauren - perfekt höstmode, de skulle kostat 735 kr respektive 835 kr, jag betalde 80 kr per styck!, sen köpte jag ett par mörkblå tuffa Diesel jeans även de för endast 80 kr, vet ej vad  det kostat tidigare eftersom lappen var borta men kan tänka mig att de kostat minst 500 kr. Jag fick alltså tre par jeans för endast 240 kr. Inte illa!:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0