070824 - 090824 = 2 år! Grattis min lilla prins!

I måndags blev lilla L två år, vet inte om man kan kalla honom liten längre, han börjar ju bli stor nu, redan två år. Tiden går verkligen fort, kan inte fatta att det redan gått två år sedan han föddes. Jag kommer aldrig glömma den dagen då han föddes. Det var en varm sensommardag -en  fredag. Det gick väldigt fort när han kom till världen och gjorde väldig ont - men den smärtan var det värt:)  Ska berätta om den dagen när han kom till världen en annan gång här i bloggen.
 Han har i alla fall blivit firad här hemma, både dagen innan och på sin födelsedag och på dagis dagen efter. Det blev en hel del nya leksaker och det känns som jag vet inte vart allt ska få plats!?

I fredags var jag i Gävle och skrev min sista tenta i fastighetsrätt, den var svår som vanligt men jag hoppas att det har gått vägen denna gång, var ju så nära sist och denna gång hade jag verkligen pluggat. Så nu går jag här och är nervös och väntar på mitt resultat.  Men läraren har tre veckor på sig att rätta och han brukar ta den tiden på sig som ha har, tyvärr.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0